Verzenden & levertijden

1. Naar welke landen verzendt Studio Karakteristique?

Studio Karakteristique verzendt naar adressen in Nederland, België en Duitsland.

2. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland

Brievenbuspakjes & kleine pakketjes t/m 3 kg 5,25 EUR per pakje/pakket
Pakket t/m 10 kg 7,00 EUR per pakket
Pakket t/m 23 kg 15,00 EUR per pakket

 

De verzendkosten voor België en Duitsland

Brievenbuspakjes & kleine pakketjes t/m 2 kg 10,00 EUR per pakje/pakket
Pakket t/m 5 kg 20,00 EUR per pakket
Pakket t/m 10 kg 25,00 EUR per pakket
Pakket t/m 20 kg 35,00 EUR per pakket

 

Alle zendingen wordt standaard verzonden met track & trace.

3. Hoe worden de artikelen verzonden?

De artikelen worden goed beschermd verzonden in een stevige, kartonnen verpakking of envelop. Afhankelijk van wat je bestelt en hoeveel je bestelt, betreft dit een verpakking die door de brievenbus kan of een pakket.

Ik verzend al mijn artikelen met PostNL.

4. Kan ik mijn bestelling naar iemand anders versturen?

Ja, dat kan, zolang het maar een adres binnen Nederland, België of Duitsland is. Je vult dan bij het factuuradres jouw gegevens in en bij het verzendadres het adres van diegene naar wie je het toe wil sturen.

5. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, dat is niet mogelijk.

Ik heb echt alleen een webwinkel en geen fysieke winkel. Het adres van Studio Karakteristique is alleen een contactadres, geen bezoekadres.

6. Wat is de gemiddelde levertijd?

De gemiddelde levertijd is 3 tot 5 werkdagen (maandag t/m vrijdag).

Weekend- en feestdagen worden niet meegeteld.

Deze levertijd is wellicht iets langer dan je van de meeste webwinkels gewend bent. Dat heeft te maken met het feit dat ik geen grote voorraden aan kan houden en alles in eigen huis ontwerp, maak en druk. Ik doe dit met veel zorg en aandacht en dat kost tijd. Ik hoop op jullie begrip hiervoor.

Track- & trace code

Op het moment dat ik je bestelling aan PostNL overhandig, ontvang je een track- en trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen, zodat je weet op welke dag en in welk tijdvak je bestelling bij jou afgeleverd zal worden. Studio Karakteristique is niet aansprakelijk voor eventuele vertraging die wordt veroorzaakt door de post- of pakketbezorgers.

Let op: deze levertijden zijn indicatief. Je kunt hier geen rechten aan ontlenen. Studio Karakteristique is niet aansprakelijk voor eventuele schade als gevolg van een vertraagde levering van je bestelling.

Niet binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd?

Indien ik je bestelling niet binnen 3 tot 5 werkdagen kan leveren, of indien ik je bestelling niet, dan wel slechts gedeeltelijk kan leveren, ontvang je zo spoedig mogelijk van mij een bericht hierover. Je kunt dan in overleg met mij kiezen voor een vervangend artikel (voor het artikel dat niet geleverd kan worden). Je hebt echter in dat geval ook het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren. Je hebt geen recht op een schadevergoeding.

7. Ik heb besteld, maar mijn artikelen zijn niet geleverd. Wat nu?

Dan is er waarschijnlijk iets niet helemaal goed gegaan met het plaatsen van je bestelling of in het verzendproces.

Wel bestelbevestiging ontvangen?

Heb je wel een bevestiging van je bestelling ontvangen? Mail die dan naar: info@studiokarakteristique.nl en dan doe ik mijn uiterste best om je bestelling alsnog naar je toe te sturen.

Geen bestelbevestiging ontvangen?

Heb je geen bevestiging van je bestelling ontvangen? Stuur dan een mail naar bovengenoemd mailadres en vermeld in je mail:

  • welke producten je had besteld
  • op welke naam je de bestelling hebt gedaan
  • de datum en het tijdstip waarop je deze bestelling ongeveer hebt geplaatst

Dan kan ik mijn systemen checken en vertellen wat je het beste kunt doen om alsnog je bestelling geleverd te krijgen.